جمع آوری موقت نرده های مسیر خط یک BRT در مراسم خاکسپاری شهید جمهور آیت الله رئیسی + فیلم اختصاص ۵۰۰ مسجد مشهد به اسکان زائران مراسم تشییع آیت‌الله رئیسی شهردار مشهد به دیدار مادر شهیدجمهور حضرت آیت‌الله رئیسی رفت عضو شورای شهر مشهد: نگاه شهید رئیسی حمایت از محرومان بود آماده باش سازمان آتش نشانی مشهد برای مراسم تشییع رییس جمهور شهید ایران اکران تصویر شهید آیت الله رئیسی در قاب مفاخر شهری مشهد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد: شهید رئیسی در حوزه زیارت صاحب ایده بود احیای کارگروه ملی زیارت، از اقدامات شاخص شهید رئیسی بود عضو شورای شهر مشهد: شهید رئیسی پدر معنوی محرومان بود یادگار‌های رئیسی برای مشهد تشکیل ۶ کمیته ویژه در شهرداری مشهد برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی از دیوارنگاره شهیدجمهور در میدان شهدای مشهد رونمایی شد تداوم فعالیت ۲۴ ساعته پاکبانان مشهدی برای پاکسازی معابر وزارت کشور باید زمینه برگزاری انتخابات شورا‌ها را فراهم کند آیا ادارات مشهد پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شود؟ تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم
سرخط خبرها

اختصاص یک هکتار از بوستان کوهسنگی برای استفاده بانوان

  • کد خبر: ۱۶۹۰۸۲
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
اختصاص یک هکتار از بوستان کوهسنگی برای استفاده بانوان
شهردار منطقه هشت شهرداری مشهد گفت: یک هکتار از بوستان کوهسنگی برای استفاده اختصاصی بانوان در نظر گرفته شده که عملیات اجرایی آن از مهرماه ۱۴۰۱ با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان آغاز شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، احسان شریعتی‌ در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد از بوستان بانوان کوهسنگی، اظهار کرد: یک هکتار از بوستان کوهسنگی برای استفاده اختصاصی بانوان در نظر گرفته شده که عملیات اجرایی آن از مهر‌ ۱۴۰۱ با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان آغاز شده است و براساس برنامه زمان‌بندی باید تا پایان شهریور‌۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری همکاران در حوزه معاونت فنی و اجرایی ۹۲‌درصد عملیات عمرانی به اتمام رسیده و برای استفاده بانوان از این فضا در ایام تابستان، براساس یک برنامه زمانی فشرده، پروژه یک ماه زود‌تر به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار منطقه هشت گفت: امروز از کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد درخواست کردیم ‌نظرها و پیشنهادهای تخصصی خود را ارائه کنند تا فضایی جذاب و بهینه در اختیار بانوان قرار بگیرد.

ضرورت توسعه تولید وسایل بازی نوجوانان برای جانمایی در بوستان‌های مشهد

همچنین در حاشیه این بازدید رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اکنون وسایل بازی برای نوجوانان در بوستان‌ها محدود است که باید توسعه پیدا کند و امروز گفت‌وگو‌هایی مبنی بر ایجاد تاب و سرسره متناسب برای نوجوانان انجام شد و باید به‌سمت تولید وسایل بازی و زمین بازی نوجوانان حرکت کنیم تا شاهد اتفاقات خوبی برای زنان ایران‌زمین باشیم.

فاطمه سلیمی اظهار کرد: در دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد، توجه ویژه به حوزه بانوان و خانواده با ایجاد کمیسیونی با این عنوان انجام شده است.

وی افزود: رویکرد ما در این کمیسیون حوزه سخت‌افزار و توسعه زیرساخت‌های بانوان و حوزه نرم‌افزار و توسعه کار‌های فرهنگی است.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: اکنون سایت‌ها و بوستان‌های بانوان در‌ شهر ایجاد شده است که بوستان بانوان کوهسنگی نمونه‌ای از آن است که دارای فضای یک هکتاری، ۴۰۰ متر فضای دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی و خط سلامت، آب‌بازی مادر و کودک، وسایل بازی کودکان و زمین ورزشی است.

سلیمی خاطرنشان کرد: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد مبنی بر استفاده رایگان از دوچرخه در بوستان‌های بانوان، دوچرخه‌هایی در این بوستان مستقر می‌شود و در اختیار بانوان قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: اگر مدیریت شهری محدودیت‌هایی برای حضور بانوان در‌ جامعه دارد، باید بتواند از طریق توسعه زیرساخت‌های متناسب با نیاز‌ها این محدودیت‌ها را برطرف کند.

گزارش خطا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->